Kolejne projektowe zadanie to wykonanie dyni przestrzennej. Kartki papieru zielonego, pomarańczowego, klej , nożyczki i rolki po papierze toaletowym wystarczyły aby uczniowie 3c przemienili materiały w przepiękne, przestrzenne dynie.
Uczniowie klasy 3c przystąpili do realizacji pierwszego zadania, którym było wspólne stworzenie logo projektu. Ich praca i współpraca nie poszła na marne. Oceńcie sami:)
Uczniowie klasy 2a oraz 3c biorą udział w nowym projekcie eTwinning Dyniowisko.
Głównym założeniem projektu jest poszerzenie wiedzy na temat dyni w rozumieniu przyrodniczym oraz rozwijanie aktywności i wyobraźni twórczej poprzez różnorodne wykorzystanie dyń w działaniach m.in. matematycznych, plastyczno-technicznych. Poprzez tworzenie opowiadań, gazetek, gier, zadań interaktywnych i prac plastyczno- technicznych uczniowie wzbogacą swoją wiedzę, a także rozwijać będą inwencję twórczą. Poznają wiele narzędzi TIK. Wykonując zadania projektowe uczniowie kształtować będą umiejętność samodzielnego zdobywania wiedzy poprzez poszukiwanie informacji na temat dyń. Uczniowie wspólnie będą inspirować się z kolegami z innych placówek poprzez relacjonowanie realizacji projektu na TwinSpace, oraz szykowanie zadań dla projektowych partnerów. Poprzez realizację projektu uczniowie rozwijać będą kompetencje językowe, społeczne, przyrodnicze, ekologiczne, cyfrowe oraz swoją sprawność manualną.