Tropiciele Wiosny

Nasza wiosenna piosenka:)

Nadszedł maj a z nim kolejne projektowe zadania. Praca w grupach przyniosła wspaniałe efekty. Powstały przepiękne plakaty majowej łąki. Kwiaty, bociany,motyle oraz inne owady zatańczyły na naszych pracach.

Poznaliśmy ptasich zwiastunów wiosny dzięki naszym koleżankom i kolegom z 3a.

Zostaliśmy obserwatorami pogody:)

Oj w kwietniu dużo się działo. Poznawaliśmy motyle i ich zaczarowany świat. Każdy już wie jak wygląda cykl rozwojowy motyla, zna podstawowe gatunki motyli występujące w naszym kraju oraz potrafi dostrzec symetrię w pięknych motylich skrzydłach. Zrobiliśmy również nasze pierwsze lapbooki. Popatrzcie na nasze działania:)

Wykonaliśmy już zadania marcowe projektu. Zrobiliśmy wiosenne logo oraz zrobiliśmy wspólną kolorowankę Pani Wiosna XXL, która zdobi naszą eTwiningową szkolną gazetkę.

Uczniowie klasy 1c przystąpili do nowego projektu eTwinning Tropiciele Wiosny. Poczytajcie o naszym nowym projekcie . Na bieżąco będziemy informować o naszych działaniach w zakładce projekty. Pomagają nam koledzy i koleżanki z klasy 3a

Arleta Łukasik

Jak wygląda wiosna w różnych regionach Polski? Jakie kwiaty zakwitają wiosną? Jakie ptaki powracają? Jakie owady budzą się do życia? Jakie drzewa kwitną? Podczas współpracy projektowej uczniowie będą w różnoraki sposób obserwować zmiany zachodzące w ich najbliższej okolicy. Wymienią się wiedzą
i doświadczeniami z uczniami innych szkół.

CELE:

Uczeń:
- uwrażliwienie dzieci na piękno otaczającego je świata
- zachęcenie dzieci do obserwacji zmian zachodzących w przyrodzie, szczególnie oznak wiosny,
- rozwijanie umiejętności manualnych i samodzielności, kreatywności
- wdrażanie świadomości ochrony świata roślin i owadów
- stwarzanie sytuacji edukacyjnych sprzyjających budowaniu wiedzy dzieci na temat roślin i zwierząt
- rozwijanie umiejętności posługiwania się TIK

Nauczyciel:
- Poznaje koncepcję pracy w projektach eTwinning
- Rozwija umiejętność korzystania z narzędzi eTwinning oraz TIK
- Nawiązuje współpracę z nauczycielami,

Skip to content